Onsdag

Godmorgon! 
Just nu sitter jag i skolan en timme innan vi börjar då jag åker med min mamma till skolan varje dag då jag har brutit foten. Så jag får skjuts så slipper jag hoppa med kryckorna till bussen. Så nu tänkte jag alldelles strax kolla vidare på Gossip Girl och sedan är det dag för skoldagen. Efetr skolan så ska jag gå på riskettan kurs, om drogor och alkohol. Som man måste gå för att ta körkort, som jag då ska försöka ta såfort min fot blivit bra. 
Ha en bra dag! 

En bild från när jag var på Swedish House Mafia på friends arena, på bilden är det Frida, Emma och Jag. Josefine var oxå med men är inte med på bilden. Bästa dagen i mitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0