21 maj

 
Hej!
Jag ska nu försöka mig på det här med att blogga! Jag har haft bloggar när jag var yngre men är någonting som runnit ur sanden efter ett tag, nu ska jag verkligen försöka. Tänkte berätta lite vem jag är, Jag heter Malin och har i år fyllt 18 år. Jag går på Fredrika Bremer gymnasiet och går Barn & Fritidprogrammet med inriktningen Pedagogiskt arbete. Vad jag vet nu så vill jag i framtiden bli förskolelärare, sen får jag se om det håller i sig eller inte. På fritiden så älskar jag att tillbringa mina dagar i stallet, där jag rider eller bara umgås med mina vänner och har aktiviteter för de ungre barnen på ridskolan. Jag umgås mycket med min familj och vänner oxå! 

På min blogg så kommer jag att prata om vad jag gör om dagarna och prata en hel del om mitt största intresse, vilket är hästarna. Annars så blir det lite smått och gott om allting, så det var jag det. 



 
En bild på mig! 
 
En av mina fantastika katter, Ludvig! 

Hästen Benjamin från stallet! 
 

Kommentarer
Postat av: NS

Lycka till Kömpis !

2013-05-22 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0